Črna luknja

17,00 

Ni na zalogi

Opis

Charles Burns: Črna luknja
Predmestje Seattla, sredina sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Že takoj na začetku izvemo, da najstniki tam zbolevajo za neko čudno boleznijo, ki se prenaša s spolnimi odnosi. Bolezen se kaže na najrazličnejše načine – od grozljivo grotesknih do tistih bolj subtilnih, ki jih je možno prikriti – a ko jo stakneš, je to to. Poti nazaj ni več. In potem se začnejo umori …
Redkokateremu delu uspe tako dobro prikazati stiske najstništva, kot to zmore Črna luknja, monumentalna stripovska mojstrovina, ki jo je eden od najpomembnejših striparjev sodobnega časa Charles Burns ustvarjal kar 10 let. Zgodba, ki se bere kot napeta grozljivka, nas kaj hitro posrka v svoj mračen, a bogat pripovedni svet, hkrati pa se med branjem nenehno razkriva tudi njena večplastnost, s katero presega žanrske okvire. Groteskne telesne mutacije z boleznijo okuženih najstnikov, ki posledično vodijo v umikanje v osamo, beg od doma ter družbeno izolacijo, lahko tako beremo tudi kot metaforo za odraščanje, fizično dozorevanje ter prehod iz brezskrbne mladosti v nič manj »kruti« svet odraslih.

O AVTORJU:

CHARLES BURNS (1955), uspešen in nadvse vpliven ameriški stripovski avtor, je nase prvič opozoril sredi osemdesetih s stripi za kultno revijo RAW Arta Spiegelmana in Françoise Mouly. Ustvaril je več odmevnih stripovskih albumov, kot so El Borbah (1999), Big Baby (2000), X’ed Out (2010), The Hive (2012), Sugar Skull (2014), Last Look (2016) in Dédales (2019), pa tudi različnih drugih del: od naslovnice plošče Iggyja Popa do oglaševalskih kampanj za Coca-Colo. S svojim edinstvenim likovnim pripovednim slogom je navdihnil nove generacije striparjev, odobravanje pa požel tudi med kritiško srenjo. Prejel je praktično vse najpomembnejše stripovske nagrade, med drugih Eisnerjevo, Ignatzevo in Harveyjevo nagrado. Črna luknja (2005) velja za vrhunec njegovega opusa in monumentalno mojstrovino, o kateri na fakultetah v ZDA poučujejo tudi pri književnosti. Gre za enega najbolj branih stripov našega časa, ki je že zdavnaj postal stripovska klasika.

Format: 165 × 240 mm, mehka vezava, črnobel tisk, 380 strani